Rekrutujemy! Dołącz do naszego zespołu!

Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o. o.

poszukuje kandydatów na stanowisko 

 

DORADCA KLIENTA

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny),
  • wiedza z zakresu zakładania, finansowania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • umiejętność pracy z klientem i diagnozy jego potrzeb,
  • znajomość technik sprzedaży,
  • wiedza z zakresu tworzenia modelu biznesowego, pisania biznesplanu, przygotowania i obsługi wniosku o pożyczkę,
  • umiejętność przygotowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie ze środków UE (mile widziane doświadczenie w realizacji projektów UE),
  • znajomość programów unijnych (w tym zwłaszcza adresowanych do przedsiębiorców),
  • biegła znajomość pakietu MS Office (w tym zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel).
     

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia, redagowania pism, sprawnego pozyskiwania informacji, dokonywania analiz i formułowania wniosków, korzystania z przepisów prawa, pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność, dociekliwość, dokładność, rzetelność, systematyczność i kreatywność,
  • gotowość do ustawicznego poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności w zakresie wsparcia MŚP,
  • umiejętność prowadzenia konferencji/szkoleń,
  • znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z klientami w sektorze rachunkowo-finansowym, znajomość programów bankowości elektronicznej oraz systemów informacji prawnej.
     

Zadania wykonywane na stanowisku:

  • obsługa klientów LCB – diagnozowanie ich potrzeb i rekomendowanie w trakcie bieżącej obsługi dostępnych usług LCB zgodnych z potrzebami klienta, sprzedaż usług, obsługa posprzedażowa,
  • świadczenie usług informacyjnych m.in. w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • świadczenie usług doradczych m.in. w zakresie tworzenia modeli biznesowych, biznesplanów, przygotowania i obsługi wniosków o pożyczkę, dofinansowanie i ich rozliczanie,
  • pozyskiwanie nowych klientów i przygotowywanie dla nich ofert produktów z gamy usług LCB,
  • prowadzenie negocjacji handlowych z klientami,
  • prowadzenie konferencji/szkoleń,
  • uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz przestrzeganie obowiązujących procedur,
  • badanie poziomu zadowolenia klientów,
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów.
     

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys /CV/,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy,
  • kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • inne dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych kwalifikacji, umiejętności bądź uprawnień.
     

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w spółce miejskiej,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej.
     

Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się poniżej w plikach do pobrania.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście, pocztą tradycyjną na adres siedziby LCB Sp. z o.o. (ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno) lub pocztą elektroniczną na adres lcb@lcb.leszno.pl do dnia 30 listopada 2023 r.

Dodatkowych informacji udziela Prezes Leszczyńskiego Centrum Biznesu Tomasz Szymański, tszymanski@lcb.leszno.pl, tel. 609 460 058.