Rekrutujemy! Dołącz do naszego zespołu!
Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o. o.
poszukuje kandydatów na stanowisko
DORADCA KLIENTA
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny),
- wiedza z zakresu zakładania, finansowania i prowadzenia działalności gospodarczej,
- umiejętność pracy z klientem i diagnozy jego potrzeb,
- znajomość technik sprzedaży,
- wiedza z zakresu tworzenia modelu biznesowego, pisania biznesplanu, przygotowania i obsługi wniosku o pożyczkę,
- umiejętność przygotowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie ze środków UE (mile widziane doświadczenie w realizacji projektów UE),
- znajomość programów unijnych (w tym zwłaszcza adresowanych do przedsiębiorców),
- biegła znajomość pakietu MS Office (w tym zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel).
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia, redagowania pism, sprawnego pozyskiwania informacji, dokonywania analiz i formułowania wniosków, korzystania z przepisów prawa, pracy pod presją czasu,
- komunikatywność, dociekliwość, dokładność, rzetelność, systematyczność i kreatywność,
- gotowość do ustawicznego poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności w zakresie wsparcia MŚP,
- umiejętność prowadzenia konferencji/szkoleń,
- znajomość języka angielskiego,
- prawo jazdy kategorii B,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z klientami w sektorze rachunkowo-finansowym, znajomość programów bankowości elektronicznej oraz systemów informacji prawnej.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- obsługa klientów LCB – diagnozowanie ich potrzeb i rekomendowanie w trakcie bieżącej obsługi dostępnych usług LCB zgodnych z potrzebami klienta, sprzedaż usług, obsługa posprzedażowa,
- świadczenie usług informacyjnych m.in. w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
- świadczenie usług doradczych m.in. w zakresie tworzenia modeli biznesowych, biznesplanów, przygotowania i obsługi wniosków o pożyczkę, dofinansowanie i ich rozliczanie,
- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowywanie dla nich ofert produktów z gamy usług LCB,
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami,
- prowadzenie konferencji/szkoleń,
- uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz przestrzeganie obowiązujących procedur,
- badanie poziomu zadowolenia klientów,
- prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- inne dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych kwalifikacji, umiejętności bądź uprawnień.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w spółce miejskiej,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej.
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się poniżej w plikach do pobrania.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście, pocztą tradycyjną na adres siedziby LCB Sp. z o.o. (ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno) lub pocztą elektroniczną na adres lcb@lcb.leszno.pl do dnia 30 listopada 2023 r.
Dodatkowych informacji udziela Prezes Leszczyńskiego Centrum Biznesu Tomasz Szymański, tszymanski@lcb.leszno.pl, tel. 609 460 058.