Strategia marketingowa podstawowa

OPIS USŁUGI

Proponowana usługa zakłada sformułowanie misji, wizji, celu/ów, charakterystyki klientów, a także wybranie konkretnych narzędzi w obszarze marketingu, które będą najbardziej adekwatne do grupy (grup) odbiorców, a także założonego celu/ów.

DLA KOGO?

Usługa skierowana jest dla:

  • pomysłodawców, którzy zamierzają rozpocząć działalność
  • nowo powstałych firm
  • doświadczonych firm z długim stażem na rynku

ZAKRES USŁUGI

Usługa obejmuje następujące działania odnoszące się do jednej branży/marki:

  • przeprowadzenie wywiadu (rozmowy) z klientem w formie spotkania osobistego (ewentualnie online)
  • przeprowadzenie dedykowanego warsztatu indywidualnego z klientem polegającego na stworzeniu persony (person) – pogłębiona charakterystyka klienta/ów
  • rozpoznanie rynku (branży)
  • analizę dotychczasowych działań firmy w obszarze marketingu
  • wybór konkretnych narzędzi w obszarze marketingu dopasowanych do grupy/grup klientów
  • przygotowanie strategii w formie dokumentu zawierającego cele strategiczne, operacyjne oraz dostosowane do nich działania

KORZYŚCI

Skorzystanie z usługi pozwoli na:

  • maksymalizację wyników poprzez wybór najskuteczniejszych narzędzi marketingowych
  • zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, gdyż wybrane zostaną działania najlepiej dostosowane do grup odbiorców oraz wyznaczonego celu/ów
  • kontrolę nad działaniami marketingowymi podejmowanymi przez firmę