Bezpłatne warsztaty InCamp Biznes pt. Twoja Marka w Twoich rękach
Dobra komunikacja i ustandaryzowana oferta pozwala na przyciągnięcie i utrzymanie nowych klientów, a co za tym idzie — wspiera rozwój firmy czy instytucji.
„Nowy Ład” jest sprawdzony metodą budowania wyróżniającej marki na bazie wartości obecnych w firmie. Żeby planować jakiekolwiek działania, musimy wiedzieć do czego mają one doprowadzić.
W trakcie kolejnego InCampu pokażemy jak planować komunikację z rynkiem tak, żeby informacja trafiała do odpowiednich klientów. Jak budować ustandaryzowane usługi, żeby oferować klientom wartość.
Zapraszamy 9 grudnia 2015, o godzinie 16.00 do Inkubatora Przedsiębiorczości na prezentację i warsztaty z budowania marki. Spróbujmy wspólnie zmienić sposób myślenia z perspektywy „co my możemy?” na „co będzie wartością dla naszych klientów?”
Program spotkania:
16:00 — 16:45 Prezentacja przykładów zastosowania programu „Nowy Ład” z polskich firm.
16:45 - 17:30 Kluczowe elementy dobrej komunikacji: wartości i cele.
17:45 — 18:30 Dyskusja i konsultacje indywidualne
Warsztaty poprowadzi:
Iwona Gasińska-Mulczyńska - projektantka, strateg, właścicielka Pracowni Wizerunku Firm oraz Design Thinking Poznań. Studia na kierunku graphic design ukończyła w Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Absolwentka Executive MBA na WSB oraz Aalto University w Helsinkach. Od 1994 r zaangażowana w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce.
„Wyznawca” praktycznego aspektu designu w biznesie. Wierzy w role projektanta jako pośrednika/ tłumacza między przedsiębiorstwem a klientem, dlatego duży nacisk kładzie na zrozumienie procesów gospodarczych i strategii firm, z którymi pracuje. Wdrażała skuteczne procesy zmian wizerunku w kilkudziesięciu firmach m.in. Scan Holiday, Limaro, Enea, Marcinkowski Broker.
Twórca programu „Nowy Ład” dla przedsiębiorstw, który na bazie narzędzi Design Thinking buduje systemy komunikacji w polskich przedsiębiorstwach. Prowadzi Kurs Moderatora Design Thinking i wiele warsztatów , związanych z tą tematyką. Autorka artykułów na temat metody Design Thinking i jej roli w budowaniu relacji z klientami.