Bezpłatne szkolenie "Doskonalenie procesu sprzedaży"

Szkolenie ma na celu pogłębienie posiadanej wiedzy uczestników o wprowadzenie nowych elementów sprzedażowych.

W szkoleniu mogą wziąć udział właściciele firm oraz ich pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, należący do sektora MSP oraz prowadzących działalność gospodarczą w sekcji C (zgodnie z PKD).

LISTA KODÓW PKD - SEKCJA C

PROGRAM SZKOLENIA - Doskonalenie procesu sprzedaży (5 dni)

  1. Poszukiwanie wiedzy o kliencie.
  2. Pozycjonowanie siebie i własnej firmy
  3. Odkrywanie źródeł decyzji i motywacji zakupowych klientów.
  4. Narzędzia wzmacniania i utrwalania odkrywanych potrzeb i problemów klientów
  5. Budowa prawidłowych relacji z klientami
  6. Kto jest naszym klientem?  Typy  i rodzaje klientów.
  7. Zasady profesjonalnej obsługi klientów.
  8. Sposoby i techniki radzenia sobie  z zastrzeżeniami  i obiekcjami klientów.
  9. Powody dla których klienci odchodzą i nie kupują.
  10. Standardy wizyty  biznesowej u klienta nowego i stałego.
  11. Telefoniczna obsługa klienta
  12. Kształtowanie umiejętności przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.
  13. Obrona terytorium psychologicznego. Asertywność w biznesie.
  14. Postępowanie w sytuacjach trudnych i niecodziennych w obsłudze klienta.
  15. Doskonalenia narzędzi komunikacji interpersonalnych w sprzedaży.
  16. Podstawowe prawa i zasady budowania zaufania i wiarygodności u klientów.
  17. Dostrojenie (dopasowanie) się do klienta.
  18. Prowadzenie (przewodzenia ) klienta. Budowa dobrego raportu z klientem.
  19. Uwalnianie kreatywności w biznesie.
  20. Matryca umysłu handlowca.  Sprzedaż po przez zmysły.
  21. Język specyficzny w biznesie.  Predykaty językowe.
  22. Stereotypy myślowe klientów. Metaprogramy.
  23. Język perswazji i wywierania wpływu w obsłudze klienta.
  24. Trening narzędzi budowania przewagi i stymulowania pożądanych zachowań klientów.
  25. Strategie podejmowania decyzji.
  26. Podstawowe narzędzia copywritera.
  27. Psychosemantyka w praktyce handlowca. Słowa zakazane.
  28. Implikacje i presupozycje  w  dialogach i tekstach perswazyjnych.
  29. Implikacje, metafory i cytaty jako  skuteczne narzędzia  walki rynkowej.
  30. Zarządzanie doświadczeniem klienta.  Planowanie strategii  kontaktu z klientem.

 

Zapewniamy: materiały szkoleniowe, certyfikat, catering.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia przyjmujemy do 3 października 2014 r.

Szczegółowe informacje, tel. 65 32 22 101, e-mail: lcb@lcb.leszno.pl