Bezpłatne szkolenie "Doskonalenie procesu sprzedaży"
Szkolenie ma na celu pogłębienie posiadanej wiedzy uczestników o wprowadzenie nowych elementów sprzedażowych.
W szkoleniu mogą wziąć udział właściciele firm oraz ich pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, należący do sektora MSP oraz prowadzących działalność gospodarczą w sekcji C (zgodnie z PKD).
PROGRAM SZKOLENIA - Doskonalenie procesu sprzedaży (5 dni)
- Poszukiwanie wiedzy o kliencie.
- Pozycjonowanie siebie i własnej firmy
- Odkrywanie źródeł decyzji i motywacji zakupowych klientów.
- Narzędzia wzmacniania i utrwalania odkrywanych potrzeb i problemów klientów
- Budowa prawidłowych relacji z klientami
- Kto jest naszym klientem? Typy i rodzaje klientów.
- Zasady profesjonalnej obsługi klientów.
- Sposoby i techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów.
- Powody dla których klienci odchodzą i nie kupują.
- Standardy wizyty biznesowej u klienta nowego i stałego.
- Telefoniczna obsługa klienta
- Kształtowanie umiejętności przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.
- Obrona terytorium psychologicznego. Asertywność w biznesie.
- Postępowanie w sytuacjach trudnych i niecodziennych w obsłudze klienta.
- Doskonalenia narzędzi komunikacji interpersonalnych w sprzedaży.
- Podstawowe prawa i zasady budowania zaufania i wiarygodności u klientów.
- Dostrojenie (dopasowanie) się do klienta.
- Prowadzenie (przewodzenia ) klienta. Budowa dobrego raportu z klientem.
- Uwalnianie kreatywności w biznesie.
- Matryca umysłu handlowca. Sprzedaż po przez zmysły.
- Język specyficzny w biznesie. Predykaty językowe.
- Stereotypy myślowe klientów. Metaprogramy.
- Język perswazji i wywierania wpływu w obsłudze klienta.
- Trening narzędzi budowania przewagi i stymulowania pożądanych zachowań klientów.
- Strategie podejmowania decyzji.
- Podstawowe narzędzia copywritera.
- Psychosemantyka w praktyce handlowca. Słowa zakazane.
- Implikacje i presupozycje w dialogach i tekstach perswazyjnych.
- Implikacje, metafory i cytaty jako skuteczne narzędzia walki rynkowej.
- Zarządzanie doświadczeniem klienta. Planowanie strategii kontaktu z klientem.
Zapewniamy: materiały szkoleniowe, certyfikat, catering.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia przyjmujemy do 3 października 2014 r.
Szczegółowe informacje, tel. 65 32 22 101, e-mail: lcb@lcb.leszno.pl