Zapytanie ofertowe - projekt ROZWIŃ BIZNES

NODEA Mateusz Adach w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości przekraczającej równowartość kwoty 50.000 zł, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia pn.:

„Zakup i dostawa środków trwałych– sprzęt komputerowy”

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Rozwiń biznes”, nr projektu RPWP.01.03.01-30-0002/20.

 

Termin składania ofert upływa 20.07.2021 r.

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków trwałych – sprzęt komputerowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie woj. wielkopolskiego).
    2. Przedmiot zamówienia i jego szczegółowy opis techniczny znajduje się  treści zapytania ofertowego i w załączniku nr 2 do zapytania oferowego.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części przedmiotu zamówienia.
  3. Dla wyspecyfikowanego powyżej przedmiotu zamówienia podane parametry są wartościami minimalnymi, dostawa o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby, jego rozładunek, wniesienie kompletnego i gotowego do użycia zakupu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz jeśli dotyczy - jego montaż i pierwsze uruchomienie. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Dostawca.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie wyposażenia równoważnego pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Dostawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane wyposażenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego – szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia.
  6. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. Dostawca określi gwarancję jakości dla oferowanego przedmiotu zamówienia w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Dostawcę w ofercie dla oferowanego wyposażenia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
  7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad i uszkodzeń oraz fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
  8. W celu potwierdzenia, że realizacja będzie zgodna z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia Dostawca jest zobowiązany dostarczyć podpisany załącznik nr 2 do zapytania ofertowego „SZCZEGÓŁOWY OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Oświadczenie/potwierdzenie parametrów zamówienia” i/lub np. kartę katalogową, firmowe materiały informacyjne producenta, ulotki, foldery, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Dostawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

 

UWAGA: Zaoferowanie towaru sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty!

 

Termin zakończenia realizacji usługi: najpóźniej do 15.11.2021 r.