Zapytanie o cenę - projekt ROZWIŃ BIZNES

 

SmartFizjo Masaż i Rehabilitacja Bartosz Górski w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 50 000,00 zł, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:

 

„Zakup i dostawa środków trwałych – sprzęt do fizjoterapii”

 

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Rozwiń biznes”, nr projektu RPWP.01.03.01-30-0002/20.

 

 

Termin składania ofert upływa: 3.02.2022 r.

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków trwałych – sprzęt do fizjoterapii” dla firmy SmartFizjo Masaż i Rehabilitacja Bartosz Górski do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

2.     Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się  w treści zapytania o cenę i załączniku nr 1 do zapytania o cenę.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z w/w części przedmiotu zamówienia.

3. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się również w załączniku nr 1 do zapytania o cenę.
4. Dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia podane parametry są wartościami minimalnymi, dostawa o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotowego wyposażenia do wskazanej siedziby, jego rozładunek, wniesienie kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz jeśli dotyczy - jego montaż i pierwsze uruchomienie. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.
6. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Dostawcę w ofercie dla oferowanego wyposażenia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
7. Dostarczone w ramach zamówienia przedmiot zakupu musi być wolny od wad i uszkodzeń oraz fabrycznie nowy, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testowania ich poprawnej pracy.
8. W celu potwierdzenia, że realizacja będzie zgodna z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć podpisany załącznik nr 1 do zapytania o cenę „SZCZEGÓŁOWY OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Oświadczenie/potwierdzenie parametrów zamówienia” i/lub np. kartę katalogową, firmowe materiały informacyjne producenta, ulotki, foldery, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Dostawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

 

Termin zakończenia realizacji usługi: 
część 1: najpóźniej do 28.02.2022r.
część 2: najpóźniej do 31.03.2022r.
część 3: najpóźniej do 31.03.2022r.