Zapytanie o cenę - projekt ROZWIŃ BIZNES

Uwaga!

Modyfikacja treści zapytania o cenę i zał. nr 1 do zapytania o cenę w zakresie testów PASS Mark CPU oraz teście PassMark - G3D Mark.

poniżej załączono:

1. Zmodyfikowane zapytanie o cenę pn. „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem”
2. Zmodyfikowany załącznik nr 1 do zapytania o cenę - Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia - Oświadczenie/potwierdzenie parametrów zamówienia

 

W związku z powyższym informuję o zmianie terminu składania ofert do 17.12.2021 r.

Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy drogą mailową do dnia 21.12.2021 roku

 

 

 

AE Projekt Marcin Foterek w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 50 000,00 zł, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:


„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem”


Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Rozwiń biznes”, nr projektu RPWP.01.03.01-30-0002/20.

 

Termin składania ofert upływa: 15.12.2021 r.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.” dla firmy AE Projekt Marcin Foterek do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 3 części.
  2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się również w załączniku nr 1 do zapytania o cenę.
  3. Dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia podane parametry są wartościami minimalnymi, dostawa o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotowego wyposażenia do wskazanej siedziby, jego rozładunek, wniesienie kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz jeśli dotyczy - jego montaż i pierwsze uruchomienie. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.
  5. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. Dostawca określi gwarancję jakości dla oferowanego przedmiotu zamówienia w złożonej ofercie. Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Dostawcę w ofercie dla oferowanego wyposażenia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
  6. Dostarczone w ramach zamówienia przedmiot zakupu musi być wolny od wad i uszkodzeń oraz fabrycznie nowy, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testowania ich poprawnej pracy.
  7. W celu potwierdzenia, że realizacja będzie zgodna z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć podpisany załącznik nr 1 do zapytania o cenę „SZCZEGÓŁOWY OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Oświadczenie/potwierdzenie parametrów zamówienia”.

Termin zakończenia realizacji usługi: najpóźniej do 25.03.2022 r.