Zapraszamy na spotkanie "Zmiany w PZP"

Serdecznie zapraszamy WYKONAWCÓW i OFERENTÓW, rozważających ubieganie się o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy lub usługi, na organizowane spotkanie informacyjno-konsultacyjne.

Prowadzącymi spotkanie będą osoby z ramienia Kancelarii Adwokackiej Łabutka, Nowak & Partners, w tym Pan Arkadiusz Sokołowski – praktyk, doświadczony trener kursów i szkoleń z zakresu zamówień publicznych, reprezentujący m.in. wykonawców ubiegających się o realizację zamówień publicznych.

W ramach spotkania zostaną przedstawione najistotniejsze, praktyczne możliwości skutecznego ubiegania się o zamówienia publiczne. Celem spotkania jest również przybliżenie zasad sporządzania audytów, zarówno w odniesieniu do przetargów, jak i odzyskiwania długów oraz uzyskiwania bądź rozliczenia dotacji unijnych.

Dzięki nowej perspektywie, 2016 rok niewątpliwie przynosi wiele istotnych zmian w obrębie ww. przepisów, które wymagają zerwania z dotychczasowymi przyzwyczajeniami.


Program :

I.    Katalog dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców i moment ich żądania (przede wszystkim jednolity europejski dokument zamówienia).

II.    Oferta - definicje i badanie. Zasady dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej:

a.    kryteria oceny ofert,

b.   rażąco niska cena lub koszt,

c.    odrzucenie oferty.

 III.    Umowy w zamówieniach publicznych:

a.    dopuszczalny zakres zmian umowy,

b.   zmiany w zakresie unieważniania umów.

 IV.    Środki ochrony prawnej po implementacji dyrektyw do polskiego systemu zamówień publicznych.

V. Indywidualne konsultacje

Dodatkowo, dla zainteresowanych uczestników zostaną przedstawione formuły wsparcia w udzielaniu pomocy w przygotowaniu i realizacji zamówień - zgodnych z zasadą konkurencyjności, które uzyskały pozytywna ocenę projektu w poddziałaniu 1.5.2 Wzmocnienie konkurencyjności kluczowych obszarów gospodarki regionu i zostały wybrane do dofinansowania.


Spotkanie odbędzie się: 15 lipca 2016 r., w godz.: od 10.00 do 13.00, w sali Europa w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Lesznie, ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno.


Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału!


Koszt udziału w spotkaniu - 100 zł + 23% VAT (123,00 zł brutto)


 Cena obejmuje: udział jednej osoby w szkoleniu, bufet kawowy

1.Wypełniony formularz zgłoszenia (do pobrania poniżej) prosimy przesłać do dnia 13 lipca2016 r  mailem na adres: lcb@lcb.leszno.pl

2.Przesłanie podpisanego Formularza Zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty na konto organizatora jest podstawą do umieszczenia zgłoszonych osób na liście uczestników i wystawienia faktury VAT

3.Kolejność wpływających na konto LCB wpłat będzie decydowała o kolejności zakwalifikowania na szkolenie. Liczba miejsc ograniczona!

4.Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników.

5.Przesłany Formularz Zgłoszeniowy zobowiązuje do uczestnictwa w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin w terminie wskazanym na Formularzu. Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia zgłoszonej instytucji/firmy/osoby fizycznej  kosztami organizacji szkolenia, również w przypadku braku obecności na szkoleniu.

6.W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu mail: lcb@lcb.leszno.pl , tel. 65 32 22 101

 

Zakwalifikowanie zgłaszającego na warsztaty nastąpi po dokonaniu wpłaty na konto Leszczyńskiego Centrum Biznesu sp. z o.o.: 48 1020 4027 0000 1902 0810 7064 z dopiskiem  PZP