Facebook icon Instagram icon LinkedIn icon
baner informacyjny

Wyniki konkursu na kampanię promocyjną sieci "Leszczyńskie smaki"

Zamawiający, Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o. o., działając zgodnie z art. 123 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), uprzejmie informuje, że w konkursie na opracowanie koncepcji kampanii promocyjnej sieci Leszczyńskie smaki oraz jej realizację złożono dwie prace konkursowe, które otrzymały następującą liczbę punktów:

Praca konkursowa nr 001 - Innovations Sp. z o.o., Al. Ujazdowskie 22/5, 00-478 Warszawa – 198 punktów

Praca konkursowa nr 002 – Omnibrand Sp. z o. o. Sp. k., ul. Ostroroga 8/3, 60-349 Poznań – 339 punktów.

Autor pracy konkursowej, która uzyskała największą liczbę punktów (Omnibrand Sp. z o. o. Sp. k., ul. Ostroroga 8/3, 60-349 Poznań) otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego jako negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki. Jego przedmiotem będzie uszczegółowienie koncepcji i jej realizacja.

 

 

 

logo WRPO