Warsztaty Reklama w Internecie

Warsztaty podzielone są na trzy bloki tematyczne. Istnieje możliwość udziału w wybranych przez Państwa blokach tematycznych.

 

Program warsztatów:

 

9.00 – 11.00        Budowanie stron internetowych i wstęp do pozycjonowania

11.00 – 11.15     Przerwa kawowa

11.15 – 13.30     Zakładanie i prowadzenie profilu na portalach społecznościowych

13.30 – 13.45     Przerwa kawowa

13.45 – 16.00     Reklama w wyszukiwarce Google AdWords oraz reklama w mediach społecznościowych

 

Opis bloków tematycznych:

 

1 blok tematyczny

Budowanie stron internetowych i wstęp do pozycjonowania

 

Poruszane zagadnienia:

- jak działa wyszukiwarka internetowa?

- jak ludzie korzystają z wyszukiwarek?

- dlaczego marketing w wyszukiwarkach jest koniecznością?

- podstawy przyjaznego wyszukiwarkom projektowania i budowania witryn

- narzędzia i usługi oferowane przez wyszukiwarki

 

 Blok tematyczny prowadzony w formie wykładu.

 

2 blok tematyczny

Zakładanie i prowadzenie profilu na portalach społecznościowych:

- Facebook

- Google plus

- Twitter

- Linkedin

- inne

 

Blok tematyczny prowadzony w formie warsztatów.

 

3 blok tematyczny

Reklama w wyszukiwarce Google AdWords oraz reklama w mediach społecznościowych

 

Poruszane zagadnienia:

Tworzenie reklam i kampanii marketingowych w Google Adwords (reklama tekstowa, graficzna, wideo)

Tworzenie reklam i kampanii marketingowych na Facebooku

Remarketing w Google Adwords

Remarketing na Facebooku

 

Blok tematyczny prowadzony w formie warsztatów.

 

Podczas warsztatów ich uczestnicy pracować będą na własnych laptopach.

 

 

Prowadzący warsztaty:

Sebastian Szczepański

Właściciel agencji interaktywnej ably

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Project Manager

Od 10 lat związany z obecnością i budowaniem marki w sieci

Trener Google z zakresu Google AdWords (Google Polska – Internetowa Rewolucja)

Trener tworzenia i optymalizowania stron www

Specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych; analityce internetowej; Search Engine Marketing.

 

 

Koszt udziału w warsztatach:

- całość (3 bloki tematyczne) – 50,00 zł + 23 % VAT
- poszczególny blok tematyczny – 20,00 zł + 23% VAT

 

Cena obejmuje: udział jednej osoby w warsztatach, materiały szkoleniowe, poczęstunek

Cena nie obejmuje użyczenia komputerów.

 

Informujemy, że dla członków Leszczyńskiego Klastra Budowlanego i klastra informatycznego IT Leszno Klaster warsztaty są bezpłatne.

 

Zgłoszenie uczestnictwa w warsztatach następuje poprzez przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: mwludarczyk@lcb.leszno.pl

Szczegółowych informacji udziela Pani Martyna Włudarczyk,

Tel. 65 32 22 105, 506 233 502, e-mail: mwludarczyk@lcb.leszno.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 października 2015

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń i wpłat.

Szczegółowe warunki udziału znajdują się na formularzu zgłoszeniowym do pobrania poniżej.

 

Do udziału w warsztatach zapraszają