Szkolenie OBSŁUGA KLIENTA

 

Termin:
14-15.2015, godz. 9.00 – 16.00 (16 godzin lekcyjnych)

Szkolenie oparte jest o trening realnych sytuacji. Jego efektem będzie więc możliwość natychmiastowego wdrożenia poznanych zasad i narzędzi do praktyki zawodowej uczestników – bez konieczności dodatkowych modyfikacji.

Podczas treningu kontaktów z Klientem wykorzystane zostaną Okulary MANTA lub kamera,  dzięki którym uczestnicy mają okazję samodzielnie się przekonać, jak postrzegają ich rozmówcy, na ile potrafią być przekonujący, skuteczni oraz do jakiego stopnia odbierani są zgodnie z zamierzoną intencją.

Cele:

  • Doskonalenie umiejętności budowania dobrych relacji z Klientem
  • Uświadomienie zależności pomiędzy wybranymi aspektami obsługi Klienta a wizerunkiem firmy w oczach Klientów i korzyściami własnymi
  • Poznanie psychologicznych mechanizmów mających wpływ na zachowanie się stron w sytuacjach trudnych
  • Trening technik przydatnych w trudnych sytuacjach z Klientami

 

Narzędzia:

  • Macierz oczekiwań Klienta (wg. modelu N. Kano)
  • Narzędzia komunikacyjne: Standard zadawania pytań, Standard parafrazy, Standard komunikacji  pisemnej, Standard pozytywnego przeformułowania, Język korzyści
  • Techniki pracy z zastrzeżeniami: 3P oraz  2P
  • Techniki zachowań asertywnych

Program szkolenia:

  • Potrzeby Klienta a potrzeby nasze
  • Budowanie wizerunku profesjonalnej firmy w oczach jej Klientów
  • Standardy obsługi Klienta  – jak wykorzystać je do skutecznej komunikacji z Klientem
  • Komunikacja z Klientem – inwentaryzacja pojęć i narzędzi
  • Komunikowanie się w trudnych sytuacjach z Klientem
  • Amortyzowanie emocji –skuteczne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach     
  • Asertywne techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach :

 

 

Prowadzący szkolenie: 
Krzysztof Mironowicz specjalizuje się m.in. w szkoleniach z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi Klienta, zarządzania, budowania zespołów, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, rozwiązywania problemów i konfliktów w organizacjach, podnoszeniu kompetencji menedżerskich oraz umiejętności własnych, a także public relations i media relations. Jest konsultantem menedżerskich działań badawczo rozwojowych w ramach międzynarodowych narzędzi Leadership Effectiveness Analisys (LEA) , International Profiler (IP) oraz Team Development Analisys (TDA). Autor filmów szkoleniowych.

Praktyk, zarządzania, komunikacji i sprzedaży.

Swoje wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobywał przygotowując programy szkoleń oraz prowadząc liczne szkolenia m.in. dla Zarządów firm, managementu, Departamentów Sprzedaży, Obsługi Klienta, oraz Managerów HR.

Przeprowadził z sukcesem ponad 1000 dni szkoleń, zakończonych niejednokrotnie entuzjastycznymi reakcjami uczestników.

 

 

Koszt udziału w szkoleniu:  799 zł  +23% VAT

 

UWAGA! Dla pracodawców i pracowników powyżej 45 r.ż. możliwość skorzystania z finansowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Udział w szkoleniu jest wówczas bezpłatny!!!

POMOŻEMY CI PRZYGOTOWAĆ ODPOWIEDNIE DOKUMENTY!

Cena obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, materiały szkoleniowe,  lunche,  przerwy kawowe

 

  1. Wypełniony formularz zgłoszenia (do pobrania poniżej) prosimy przesłać do dnia 27 listopada 2015 r  mailem na adres: lcb@lcb.leszno.pl
  2. Przesłanie podpisanego Formularza Zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty na konto organizatora jest podstawą do umieszczenia zgłoszonych osób na liście uczestników i wystawienia faktury VAT
  3. Kolejność wpływających na konto LCB wpłat będzie decydowała o kolejności zakwalifikowania na szkolenie. Liczba miejsc ograniczona!
  4. Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników.
  5. Przesłany Formularz Zgłoszeniowy zobowiązuje do uczestnictwa w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin w terminie wskazanym na Formularzu. Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia zgłoszonej instytucji/firmy/osoby fizycznej  kosztami organizacji szkolenia, również w przypadku braku obecności na szkoleniu.
  6. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu mail: lcb@lcb.leszno.pl, tel. 65 32 22 103

 

Zakwalifikowanie zgłaszającego na warsztaty nastąpi po dokonaniu wpłaty na konto Leszczyńskiego Centrum Biznesu sp. z o.o.: 48 1020 4027 0000 1902 0810 7064 z dopiskiem OBSŁUGA KLIENTA

 

 

Jeśli chcesz skorzystać ze szkolenia za darmo – zadzwoń!
Dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego umożliwi bezpłatne skorzystanie z niniejszej oferty pracodawcom i ich pracownikom powyżej 45 r.ż.

ZADZWOŃ: 65 32 22 103