Rekrutujemy! Dołącz do naszego zespołu
Leszczyńskie Centrum Biznesu sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. rozwoju i marketingu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia działań marketingowych,
- wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży, w tym narzędzi marketingowych (w tym szczególnie e-marketingu), przeprowadzania analiz i badań rynku, technik sprzedaży,
- umiejętność redagowania tekstów zarówno marketingowych (np. na stronę www, czy profile w social mediach), jak i sprawozdawczych uwzględniających rekomendacje dla klientów (raporty, strategie, plany działania),
- umiejętność pracy z komputerem w programach z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), obsługa programu pocztowego Outlook, a także innych programów Canva, czy Freshmail,
- umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, negocjacyjne,
- zorientowanie na realizację celu, praca pod presją czasu, a także duża samodzielność,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym.
W ramach zatrudnienia zapewniamy:
- Umowę o pracę na czas określony,
- Pracę w Lesznie przy ciekawych projektach w stałych godzinach 7:30-15:30,
- Rozwój zawodowy w oparciu o 10-letnie doświadczenie firmy,
- Pracę w ambitnym, młodym zespole, w przyjaznej atmosferze,
- Odpowiednie wdrożenie i przyuczenie do realizowanych zadań,
- Ubezpieczenie grupowe.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Realizacja usług na rzecz klientów LCB – opracowywanie raportów oraz prezentowanie wytycznych z zakresu doradztwa marketingowego, strategii marketingowych, analiz konkurencji, badań satysfakcji klientów i innych z zakresu marketingu uzależnionych od zgłaszanych potrzeb przedsiębiorców,
- Opracowywanie treści (tekstowych i graficznych), a także ich publikacja w prowadzonych przez LCB kanałach komunikacji – strona www, profil na Facebooku, wizytówka Google Profil Firmy, newsletter,
- Organizacja spotkań i szkoleń dla przedsiębiorców, a także dzieci i młodzieży,
- Obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, osobista), polegająca na diagnozie sytuacji oraz przedstawieniu oferty dopasowanej do potrzeb,
- Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych Klientów w systemie CRM (Aura Biznes),
- Utrzymywanie i budowanie kontaktów z Klientami tzw. prowadzenie opieki posprzedażowej.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
- oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się poniżej w plikach do pobrania.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście, pocztą tradycyjną na adres siedziby LCB Sp. z o.o. (ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno) lub pocztą elektroniczną na adres lcb@lcb.leszno.pl do dnia 25.05.2022 r.
Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Mika, kierowniczka Działu Rozwoju i Marketingu, amika@lcb.leszno.pl, 65 32 22 106 lub Prezeska Leszczyńskiego Centrum Biznesu dr inż. Alicja Szczepińska, aszczepinska@lcb.leszno.pl, 65 32 22 102.