Rekrutujemy! Dołącz do naszego zespołu

Leszczyńskie Centrum Biznesu sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. rozwoju i marketingu

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe  w zakresie nauk społecznych,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia działań marketingowych,
  • wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży, w tym narzędzi marketingowych (w tym szczególnie e-marketingu), przeprowadzania analiz i badań rynku, technik sprzedaży,
  • umiejętność redagowania tekstów zarówno marketingowych (np. na stronę www, czy profile w social mediach), jak i sprawozdawczych uwzględniających rekomendacje dla klientów (raporty, strategie, plany działania),
  • umiejętność pracy z komputerem w programach z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), obsługa programu pocztowego Outlook, a także innych programów Canva, czy Freshmail,
  • umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, negocjacyjne,
  • zorientowanie na realizację celu, praca pod presją czasu, a także duża samodzielność,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym.

W ramach zatrudnienia zapewniamy:

  • Umowę o pracę na czas określony,
  • Pracę w Lesznie przy ciekawych projektach w stałych godzinach 7:30-15:30,
  • Rozwój zawodowy w oparciu o 10-letnie doświadczenie firmy,
  • Pracę w ambitnym, młodym zespole, w przyjaznej atmosferze,
  • Odpowiednie wdrożenie i przyuczenie do realizowanych zadań,
  • Ubezpieczenie grupowe.

Zadania wykonywane na stanowisku:

  • Realizacja usług na rzecz klientów LCB – opracowywanie raportów oraz prezentowanie wytycznych z zakresu doradztwa marketingowego, strategii marketingowych, analiz konkurencji, badań satysfakcji klientów i innych z zakresu marketingu uzależnionych od zgłaszanych potrzeb przedsiębiorców,
  • Opracowywanie treści (tekstowych i graficznych), a także ich publikacja w prowadzonych przez LCB kanałach komunikacji – strona www, profil na Facebooku, wizytówka Google Profil Firmy, newsletter,
  • Organizacja spotkań i szkoleń dla przedsiębiorców, a także dzieci i młodzieży,
  • Obsługa klientów (telefoniczna, mailowa, osobista), polegająca na diagnozie sytuacji oraz przedstawieniu oferty dopasowanej do potrzeb,
  • Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych Klientów w systemie CRM (Aura Biznes),
  • Utrzymywanie i budowanie kontaktów z Klientami tzw. prowadzenie opieki posprzedażowej.

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony kwestionariusz osobowy,
  • list motywacyjny,
  • CV,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się poniżej w plikach do pobrania.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście, pocztą tradycyjną na adres siedziby LCB Sp. z o.o. (ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno) lub pocztą elektroniczną na adres lcb@lcb.leszno.pl do dnia 25.05.2022 r.

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Mika, kierowniczka Działu Rozwoju i Marketingu, amika@lcb.leszno.pl, 65 32 22 106 lub Prezeska Leszczyńskiego Centrum Biznesu dr inż. Alicja Szczepińska, aszczepinska@lcb.leszno.pl, 65 32 22 102.