Poszukujemy pracownika!
Poszukujemy kandydatów na wolne stanowisko
Specjalista ds. wspierania MSP
Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe - wymagane jest wykształcenie ekonomiczne – na poziomie średnim lub wyższym (w tym na poziomie studiów podyplomowych)
b) Wiedza z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, mile widziane doświadczenie w zakresie eksportu
c) Umiejętność pracy z klientem, znajomość technik sprzedaży
d) Umiejętność przygotowywania raportów/opracowań w formie pisemnej
e) Znajomość programów unijnych adresowanych do przedsiębiorców
f) Umiejętność pracy z komputerem w programach Word, Excel, Power Point, Outlook
g) Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego i prawo jazdy kategorii B.
Zadania wykonywane na stanowisku:
a) Świadczenie usług informacyjnych w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej
b) Świadczenie usług doradczych w zakresie wspierania MSP
c) Rekomendowanie w trakcie bieżącej obsługi dostępnych usług LCB zgodnych z potrzebami Klienta, ich sprzedaż, obsługa posprzedażowa, przestrzeganie obowiązujących procedur
d) Prowadzenie szkoleń z zakresu związanego ze świadczonymi usługami
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys /CV/,
c) wypełniony kwestionariusz osobowy (do pobrania poniżej),
d) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
e) oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania poniżej),
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą na adres siedziby LCB Sp. z o.o. do dnia 14 września 2018.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w spółce miejskiej, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej.
Dodatkowych informacji udziela Prezes Alicja Szczepińska, tel.: 65 3222 100, aszczepinska@lcb.leszno.pl