Poszukujemy pracownika!

Poszukujemy kandydatów na wolne stanowisko
Specjalista ds. wspierania MSP

Wymagania niezbędne:

a)     Wykształcenie wyższe - wymagane jest wykształcenie ekonomiczne – na poziomie średnim lub wyższym (w tym na poziomie studiów podyplomowych)

b)     Wiedza z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, mile widziane doświadczenie w zakresie eksportu  

c)     Umiejętność pracy z klientem, znajomość technik sprzedaży

d)     Umiejętność przygotowywania raportów/opracowań w formie pisemnej

e)     Znajomość programów unijnych adresowanych do przedsiębiorców

f)       Umiejętność pracy z komputerem w programach Word, Excel, Power Point, Outlook

g)     Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego i prawo jazdy kategorii B.

 

Zadania wykonywane na stanowisku:

a)     Świadczenie usług informacyjnych w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej

b)     Świadczenie usług doradczych w zakresie wspierania MSP

c)     Rekomendowanie w trakcie bieżącej obsługi dostępnych usług LCB zgodnych z potrzebami Klienta, ich sprzedaż, obsługa posprzedażowa, przestrzeganie  obowiązujących procedur

d)     Prowadzenie szkoleń z zakresu związanego ze świadczonymi usługami

 

Wymagane dokumenty:

a)     list motywacyjny,

b)     życiorys /CV/,

c)     wypełniony kwestionariusz osobowy (do pobrania poniżej),

d)     kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,

e)     oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania poniżej),

f)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą na adres siedziby LCB Sp. z o.o. do dnia 14 września 2018.

 

Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w spółce miejskiej, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej.


Dodatkowych informacji udziela Prezes  Alicja Szczepińska, tel.: 65 3222 100, aszczepinska@lcb.leszno.pl