"Leszczyńskie smaki" pracują nad strategią promocji...

Podczas warsztatów uznano, iż jednym z wyróżników marki „Leszczyńskie smaki” będzie lokalne pochodzenie produktów, które gwarantuje zachowanie wyjątkowego smaku, tradycji i przywołuje wspomnienia z naszego regionu.

„Zgodnie z założeniami strategii promocja marki musi wynikać z przyjętego pozycjonowania i tożsamości marki oraz strategii marki. Kluczem do sukcesu promocji jest dobre planowanie oraz zachowanie spójności i konsekwencja w realizacji. Promocja wymaga w równym stopniu wykorzystania narzędzi komunikacji z otoczeniem jak i z pracownikami w ramach danej organizacji. Sposób w jaki marka jest promowana może być dobrym sposobem wyróżnienia jej na rynku” – powiedział Rafał Staszkiewicz, Prezes firmy Omnibrand z Poznania, tj. firmy odpowiedzialnej za stworzenie dla sieci strategii marki i strategii promocji.

Aby podjąć ostateczną decyzję dot. działań w zakresie promocji i dystrybucji produktów przedsiębiorstw uczestniczących w sieci należy rozpoznać aktualnie stosowane przez firmy sieci formy promocji oraz kanały dystrybucji ich produktów. Pomóc ma w tym przygotowanie ankiety dla uczestników sieci, która wskaże najbardziej skuteczne formy promocji i kanały dystrybucji, przynoszące korzyści biznesowe przedsiębiorcom uczestniczącym w sieci.

Pozyskane informacje ułatwią pracę przy formułowaniu finalnych zapisów strategii promocji i marki oraz pozwolą na osiągnięcie planowanego sukcesu. Pomysł wspólnej promocji jest atrakcyjny szczególnie dla małych firm, które same nie podołałyby kosztom własnej promocji np. na ogólnopolskich targach.

 

logo WRPO