Dofinansowanie na międzynarodowe targi i kampanie promocyjne za granicą
Dofinansowanie na międzynarodowe targi i kampanie promocyjne za granicą - Promocja marki innowacyjnych MŚP
"Promocja marki innowacyjnych MŚP" to program PARP skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą budować rozpoznawalność swoich marek na rynkach międzynarodowych i tym samym wzmocnić swój potencjał eksportowy, w szczególności poprzez udział w wydarzeniach targowych (wskazanych na liście poniżej), na których będą realizowane stoiska narodowe dla sektora, w który wpisuje się projekt oraz wyjazdowych misjach gospodarczych, w celu promowania marki produktowej wnioskodawcy i Marki Polskiej Gospodarki.
Termin składania wniosków:
15 października - 28 listopada 2024 r.
Wysokość wsparcia
Wsparcie wyniesie do 50% wartości projektu, co oznacza, że wkład własny to co najmniej 50% całkowitego kosztu projektu.
Nie ma minimalnej i maksymalnej wartości kosztów kwalifikowalnych w projekcie.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie?
Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), prowadzące działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które wpisują się w jeden z następujących sektorów gospodarki:
- Sektor medyczny i farmaceutyczny
- Sektor budowy i wykańczania budowli
- Sektor elektroniki profesjonalnej, mikroelektroniki i fotoniki
- Sektor zielonych technologii (w tym OZE, GOZ)
- Sektor IT/ICT
- Sektor przemysłu kreatywnego
- Sektor kosmetyczny
- Sektor maszyn i urządzeń
- Sektor meblarski
- Sektor motoryzacyjny
- Sektor pojazdów szynowych
- Sektor statków specjalistycznych, jachtów i łodzi
- Sektor wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania
- Sektor lotniczo-kosmiczny
- Sektor spożywczy
Na co można otrzymać dofinansowanie?
- udział wnioskodawcy w targach ze stoiskiem narodowym w charakterze wystawcy;
- wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem wnioskodawcy w targach w charakterze zwiedzającego lub seminariach/konferencjach branżowych w czasie trwania misji;
- kampanie promocyjne.
Jakie koszty kwalifikują się do dofinansowania?
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa przedsiębiorstwa w danych targach lub danej wystawie;
- koszty podróży służbowych pracowników uczestniczących w targach lub misjach gospodarczych poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej;
- koszty przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w związku z udziałem w targach i organizacją wyjazdowych misji gospodarczych;
- koszty pośrednie (7% kwalifikowalnych bezpośrednich kosztów projektu).
Do pobrania: Lista wydarzeń targowych dla 15 sektorów w ramach projektu.
Dokumenty do złożenia wniosku znajdziesz tutaj.
Masz pytania? A może chcesz skorzystać z projektu, ale nie wiesz, jak złożyć wniosek?
Zgłoś się do naszego specjalisty, który pomoże Ci przygotować niezbędną dokumentację!
Dagmara Kostrzewa
tel: 506 233 502
e-mail: dkostrzewa@lcb.leszno.pl