Sprzedaż i relacje biznesowe - szkolenie
Celem każdego przedsiębiorcy jest zwiększanie sprzedaży swoich usług czy produktów, ale czy wiesz, jak robić to skutecznie?
Jeśli chcesz nauczyć się nie tylko sprzedawania, ale przede wszystkim nawiązywania długoterminowych relacji biznesowych, zapisz się na szkolenie!
szkolenie odwołane
Termin:
25 kwietnia 2024 r. (czwartek)
godziny: 10:00-13:00
Miejsce:
Leszczyńskie Centrum Biznesu, ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno
Cena:
219 zł + 23% VAT
w cenie serwis kawowy
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest w szczególności dla przedsiębiorców, ale nie tylko. Jeśli pracujesz w Dziale Sprzedaży, również możesz się sporo nauczyć!
Podczas szkolenia nie pokażemy Ci nieetycznych trików sprzedażowych. Pokażemy Ci i nauczymy Cię, jak tworzyć i przede wszystkim utrzymywać długoterminowe relacje biznesowe. Bo lojalny klient to najlepszy klient!
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- nauczysz się rozpoznawać potrzeby i problemy klientów,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczną ofertę,
- otrzymasz wiele cennych wskazówek podczas 3-godzinnego spotkania,
- rozwiejesz swoje wątpliwości,
- spotkanie poprowadzi doświadczony szkoleniowiec.
Program szkolenia:
- Wnikliwe poznanie potrzeb biznesowych i problemów klienta
- Kiedy oferta odpowiada na potrzeby klienta - prezentacja korzyści
- Rozpoznanie zasobów i potrzeb potencjalnych klientów
- Wywołanie zainteresowania u potencjalnego klienta
- Co powinno zawierać podsumowanie oferty
- Kontakt z potencjalnym klientem po przekazaniu oferty
- Podsumowanie ustaleń dotyczących oferty
- Prezentacja oferty podczas rozmowy telefonicznej i spotkania osobistego
- Sprzedawca a profesjonalny doradca
- Podstawowe zasady wystąpień publicznych i prezentacji – pozwól kupić
- Docieranie do osób decyzyjnych w firmie klienta
- Czym są relacje biznesowe i czemu służą
- Szacunek w komunikacji i tworzenie trwałych relacji biznesowych
O prowadzącej:
Urszula Wawrzynek - coach, wieloletni szkoleniowiec z zakresu komunikacji interpersonalnej, relacji biznesowych oraz zarządzania zespołem. Na swoim koncie ma już ponad 550 przeprowadzonych szkoleń na temat między innymi obsługi klienta, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, budowania zespołu, relacji biznesowych, organizacji czasu pracy, etyki i etykiety zawodowej, stresu i wypalenia zawodowego, a także tworzenia wizerunku. Systematycznie współpracuje z Leszczyńskim Centrum Biznesu oraz z Wielkopolskim Ośrodkiem Kształcenia i Studiów Samorządowych w Poznaniu, tworząc programy i prowadząc szkolenia dla pracowników samorządowych każdego szczebla.
Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego kolejność wpływających na konto LCB wpłat będzie decydowała o kolejności zakwalifikowania na szkolenie!
Masz pytania do szkolenia?
Skontaktuj się z nami: Daria Ginter
tel. 65 32 22 103,
e-mail: promocja@lcb.leszno.pl