Adaptacja nowego pracownika w środowisku pracy

OPIS USŁUGI

Chcesz, żeby nowy pracownik jak najszybciej zaczął samodzielnie realizować zadania na stanowisku pracy? Chcesz się upewnić, czy zatrudniłeś odpowiednią osobę? Zależy ci na tym, by pracownicy tworzyli zgrany, efektywny zespół? Skorzystaj z usługi LCB. Pomożemy ci przygotować plan wsparcia nowego pracownika w pierwszym etapie zatrudnienia. Zapraszamy!

DLA KOGO?

Usługa adresowana jest do osób prowadzących działalność gospodarczą, które planują zatrudnianie pracowników.

ZAKRES USŁUGI

Program adaptacji nowego pracownika w środowisku pracy jest narzędziem, które ułatwia pracownikowi odnalezienie się w nowym otoczeniu zawodowym, a pracodawcy pozwala na sprawdzenie w działaniu umiejętności pracownika. Program zakłada stopniowe wdrażanie nowego pracownika do realizacji zadań i obejmuje następujące zagadnienia:

- standardy obowiązujące w firmie (procedury, obieg informacji, sposób komunikacji itp.)

- stanowisko pracy( wymagania formalne; organizacja pracy )

- rola bezpośredniego przełożonego w procesie adaptacji i budowania relacji w zespole pracowniczym

- udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej w relacjach: przełożony-pracownik; nowy pracownik-zespół pracowniczy

- zadania do realizacji w okresie adaptacyjnym, a zadania docelowe nowego pracownika

- przygotowanie i przeprowadzanie rozmowy podsumowującej okres adaptacji nowego pracownika.

 KORZYŚCI 

  • Profesjonalne wprowadzenie nowego pracownika w środowisko pracy,
  • Możliwość podejmowania decyzji kadrowych (kontynuacja zatrudnienia/zakończenie współpracy) w oparciu o obiektywne kryteria/zadania.