Strategia marketingowa z planem operacyjnym

OPIS USŁUGI

Proponowana usługa zakłada sformułowanie misji, wizji, celu/ów, charakterystyki klientów, a także wybranie konkretnych narzędzi w obszarze marketingu, które będą najbardziej adekwatne do grupy (grup) odbiorców, a także założonego celu/ów.

DLA KOGO?

Usługa skierowana jest dla:

  • pomysłodawców, którzy zamierzają rozpocząć działalność
  • nowo powstałych firm, prowadzących działalność marketingową
  • doświadczonych firm z długim stażem na rynku, prowadzących działalność marketingową

ZAKRES USŁUGI

Usługa obejmuje następujące działania odnoszące się do JEDNEJ branży/marki:

  • przeprowadzenie wywiadu (rozmowy) z klientem w formie spotkania osobistego (ewentualnie online)
  • przeprowadzenie dedykowanego warsztatu indywidualnego z klientem polegającego na stworzeniu persony (person) – pogłębiona charakterystyka klienta/ów
  • rozpoznanie rynku (branży)
  • analizę dotychczasowych działań firmy w obszarze marketingu
  • sformułowanie misji, wizji, celu/ów marketingowych, słabych i mocnych stron, a także szans i zagrożeń w obszarze marketingu (analiza SWOT)
  • wybór i zaplanowanie najskuteczniejszych działań marketingowych dopasowanych do grupy/grup klientów wraz ze wskazaniem ram czasowych (terminu realizacji) oraz budżetu – opracowanie planu marketingowego
  • określenie wskaźników pozwalających sprawdzić skuteczność poszczególnych działań
  • przygotowanie strategii w formie dokumentu zawierającego cele strategiczne, operacyjne oraz dostosowane do nich działania, harmonogram wraz z budżetem oraz wskaźniki sprawdzające efektywność podejmowanych aktywności

KORZYŚCI

Skorzystanie z usługi pozwoli na:

  • stworzenie efektywnego planu działań marketingowych przyczyniających się do maksymalizacji zakładanych wyników
  • zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, gdyż wybrane zostaną działania najlepiej dostosowane do grup odbiorców oraz wyznaczonego celu/ów
  • kontrolę nad działaniami marketingowymi podejmowanymi przez firmę poprzez ich odpowiednie rozłożenie w czasie
  • stworzenie spójnego i konsekwentnego przekazu, dzięki któremu firma będzie zrozumiała i wiarygodna dla klientów